dinsdag 31 mei 2011

~Geen kleren ):

Meiden! Je kent dat gevoel wel. je staat 's morgens voor je klerenkast en denkt.. Ik heb NIKS om aan te trekken. Ik weet hoe je je voelt. meestal haal ik 6 setjes uit de kast en dan heb ik uiteindelijk het goede. En dan moet ik er nog schoenen bij hebben. Ik doe makkelijk en trek gewoon Sneakers aan. simpel, mooi, en past bij alles. Maar nu ons probleem; ik heb geen kleren. het beste ka je gewoon de avond ervoor alvast in je kast kijken. dat bespaart mij gewoon 10 minuten extra slaaptijd xd. zoek eerst een broek uit. dat is niet zo moeilijk. dan kijk je wat er bij staat. Als je een witte broek hebt kies dan iets donkerders, heb je een donkere broeke kies dan iets lichts. Zodat het bij elkaar staat en niet alles in een kleur is. als je een witte broek aanhebt kan je ook iets lichts aandoen zoals, roze, blauw, geel en die kleuren. Maar 2 x iets wit vind ik een beetje dubbelop :$ Maarja. It's your choise. als het warm is en T-shirt of hemdje. als het niet warm niet koud wordt een dunne bloes of een hemdje met een vest eroverheen. en als het koud is een trui met lange mauwen of een vest.. je weet wel zo'n Hoodie. wat dragen jullie het liefste? (: XoxoKimberley♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten