zondag 29 mei 2011

~Remember that promiss you maked?

Ik ben terug van het feestje.. ja het was niet tot HEEEL laat maar het was wel echt SUPERgezellig. eerst was de familie er en gingen we met haar nichtjes enzo naar de speeltuin. Note to myself: Doe geen ballerina's aan als je in de zandbak gaat ><. haha mijn schoenen zaten echt de héle tijd vol met zand. en dat is niet fijn rennen als je met kindjes van 5 verstoppertje gaat spelen :$. Maar nu zal ik ff vertellen waar de titel over gaat. je kent het wel: Beloftes, beloftes die je doet aan iemand; je moeder, je vader, je vriendinnen. Het zijn meestal kleine dingetjes waar beloftes over gaan. maar als je ze niet nakomt is dat een Gróót probleem. en niet álle beloftes kán je nakomen. Zoals die belofte die elk kind in groep 8 wel maakt aan zijn/haar beste vriend(in). "We blijven contact houden hea" Aan zoveel mensen heb ik dat belooft, en zoveel mensen hebben dat mij belooft. maar er is meestal die éne vriendin die je nóóit kan vergeten. Die ene vriendin die je na een paar weken dat je elkaar niet gezien of gesproken hebt om de nek vliegt om een knuffel te geven. Die ene vriendin die je No Matter What Happens altijd aan je zijde staat. De vriendin waarvan het feestje was, ken ik al sinds groep 1. Ik zit nu in de 2de dus ik ken haar al súperlang. En zoals altijd was het vandaag een Topdagje. Liefie als je dit leest: 

We zien elkaar maar een paar keer per jaar, en we spreken soms met elkaar
Maar ík weet dat jij een blijvertje bent, de enige die mij hellemaal kent
Voor altijd zal jij mijn beste dinnetje zijn, al heb ik nog zoveel pijn
Voor jou zou ik alles doen, Ik zou willen dat alles was net zoals toen
Dat ik je gewoon elke dag zeg, elke dag naar school gaan met een lach
Maarja ik weet dat jij er voor mij bent. En ik hou van je ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten