vrijdag 10 juni 2011

~Ballerina backstage

ik wilde nog ff een berichtje doen over de lijn van essence. in Juli komt er ,zoals elke maand, weer een nieuwe limited editon collectie. Deze maand was dat dus meet_me@holografic.com. en volgende maand Balerina backstage. Ik ga nu ff een stukje schrijven over de héle collectie en niet alleen de nagellakjes hihi :$. zelf vindt ik deze collectie echt GE-WEL-DIG! ♥
Als eerste de blush soufflé, dit is een roze rouge met een zachte tekstuur. deze blush is in nummer 01 prima ballerina. 


Dan zijn er ook nog oogschaduws. het zijn 3 eyes soufflés. Van boven naar beneden: Grand-Plié in Black, Pas de Copper en Dance the Swan Lake.


Dan zijn er ook nog nepnagels in deze lijn. met een soort kanten motiefje.


Dan zijn er ook nog 3 lipglossjes in deze collectie. ik vind ze alledrie echt heel erg mooi (: de liglosjes van links naar rechts: Wear Your Little Tutu, On Your Gracile Tiptoe en Do a Floating Pirouette.
EN DAN!!! Het beste van de collectie, De nagellak :D... Jullie weten nu wel dat ik van nagellak houd. En ik HOUD van deze kleuren. en het potje ziet er ook GEWELDIG uit. enenene.. I JUST LVE IT ♥ Van links naar rechts: Dance the Swan Lake, Wear Your Little Tutu, On Your Gracile Tiptoe, Do a Floating Pirouette en Grand-Plié in Black.


En dan hebben ze nog een leuk haarbandje (:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten