dinsdag 7 juni 2011

~Duss... :$

okee peepz. Ik heb al een zingfilpje gemaakt en hoef m alleen nog ff te berwerken enzoo. Dus die komt er binnenkort ook op. Ik heb echt weinig inspiratie de laatste tijd maar dat komt omdat ik bijna de hele dag aan het leren ben.. Vanaf dat ik thuis ben tot 's avonds. :$ Want ik móet overgaan. Dus ik moet goeie punten halen.dusja.. Niet veel te vertellen, of om over te typen :$ Weten jullie mischien iets? Nou mijn week ziet er zo uit: 
Maandag: school-leren-slapen
Dinsdag: school-leren-slapen
Woensdag: school-leren-slapen
Donderdag: school-leren slapen
Vrijdag: school-slapen
Zaterdag: naar opa en omaa (:-Naar winkelcentrum
Zondag: zie ik dan wel :P-slapen


En dan tussendoor ga ik nog weleens naar het winkelcentrum en eet ik wel enzo... btw ik ben 4 kilo aangekomen ^^. Volgens mij is mijn BMI nu wel goed waha. Ik reken het wel een keer uit als ik niks doe xd
dusjaaa.. XoxoKimberley♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten