dinsdag 21 juni 2011

~Gosupermodel ^^

Haaj sweetiesss (:♥
Ik had zin om een blogje over iemand te schrijven en een iemand bood zich aan. DUss... deze blog gaat over Maráa. dus hoe leerde ik haar kennen. Mischien kan je het al wel zien in de titel. Maar ik leerde haar kennen door een site. :$ Het klinkt echt raar maar dat boeit me niet! Ik zat dus op die site en ik kreeg een vriendenverzoek van haar. ik accepteerde het en we mailde wat en toen gaf ik haar mijn msn. Op msn waren.zijn onze gesprekken echt super!. En in de zomervakantie ga ik naar haar toe en komt zij naar mij. Via internet heb ik dus een van mijn beste vriendinnen leren kennen. Ik heb haar nog nooit in het echt gezien maar we hebben best wel veel meegemaakt. haha je weet het. We zijn gebroken en bedrogen maar wij kunnen beter krijgen schaat! hihi de Zomervakantie wordt echt top! Xoxo kimberley♥ Moet ik iets over jou schrijven zeg het in een reactiee :]

1 opmerking: