donderdag 2 juni 2011

~Hemelvaartsdag

De dag dat de Christenen herdenken dat Jezus is opgevaren naarzijn vader (God) in de hemel... Dus het heeft iets te maken met varen en de hemel.. zat ik er toch niet zo heel ver vanaf met mijn' De dag dat de hemel vaart' :D.. I AM SO FRIGGIN SMART. haha maarja... Ik heb echt Géén inspiratie op dit moment... Ik denkdat ik maar eens een zangfilmpje ga maken.. Because I like singin' ^^ Weten jullie een mooi liedje dat ik kan zingen? en doen jullie nog iets met Hemelvaartsdag? Laat het me weten XoxoKimberley♥

4 opmerkingen:

  1. Neeje zat er niet ver naast! Leuke liedjes? Wel plaatsen he haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja doe ik (:
    Weet jij een leuk liedje? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uuh llazy song, price tag, calefornia king bed, of kijk bij top 40 van 538 xD

    BeantwoordenVerwijderen