zondag 12 juni 2011

~Jongenss

haaj sweetiesss (:♥
Jongens... Pfff soms denk ik echt. wat moet je ermee. ze lijken nergens goed voor te zijn, ze playen ,ze gaan vreemd, ze breken je hart... En toch. elke keer weer wordt je verliefd.. STOM HART! Van alle jongens waar je mee hebt of waar je verliefd op wordt is er zeker wel eentje waar je spijt van krijgt. Je probeert hem te vergeten, maar jullie hebben té veel meegemaakt om niet meer aan hem te denken. het is moeilijk, ik weet het, maar je kan het! Ik kan het ook! En ik ben erdoor veel sterker geworden. Ik zeg niet dat ik spijt heb van de dingen die ik heb gedaan. Maar als ik alles opnieuw zou kunnen doen, weetik zeker dat ik het anders zou doen. Ik heb niet eens spijt van dat ik met die ene jongen heb genomen. Hij was/is serieus een schatje. Ofja... dat was wat ik van hem zag. Elke jongen heeft 2 kanten, dat weet ik. Nooit gedacht dat die andere kant zó erg zou zijn dat ik er een einde aan wilde maken. Maarja... Terug naar het onderwerp; Jongens! Tuurlijk zijn er positieve dingen over jongens. Ze zijn echt super aardig als je bevriend met ze bent en ze kunnen zo FOCKING aardig zijn. En de meesten zijn dat ook. En ik weet zeker dat ergens op de wereld dé perfecte jongen voor mij en voor jullie allemaal rondloopt. en voor de jongens die dit lezen.. Natuurlijk is er ook het perfecte meisje voor jullie. Je hebt het geluk dat je hem/haar nu vindt of pas als je wat ouder bent. Maar ik weet zeker dat iedereen ooit wel gelukkig wordt met iemand. Ik word zelf gewoon vrolijk van wat ik typ hihi. ik typ dit positieve ding al de hele tijd met een glimlach op mijn gezicht... MOET JE NAGAAN ÁLS IK DE PERFECTE JONGEN HEB GEVONDEN. Dan heb ik echt een Smile van hier tot tokio haha :$. dit was mijn blogje voor vandaag 
-XoxoKimberley♥

als je je aangesproken voelt, denk erbij na en weet dat je meiden pijn doet !
-Maráa

1 opmerking: