vrijdag 10 juni 2011

~meet_me@holografics.com


meet_me@holografics.com is niet een site of een mail-adres ofzoiets. maar is de nieuwe collectie van essence. Elke maand komt er een nieuwe collectie, en ik MOET daar alle nagellak van hebben :| sommige mensen weten het misschien al en sommige nog niet, maar ik en echt VERSLAAFD aan nagellak. Als ik in de stad of het winkelcentrum ben dan moet ik altijd iets kopen. En vooral nagellak. Maarjaa... Er is dus een nieuwe collectie van essence. zoals dat plaatje hellemaal bovenaan. Holografisch is dat de kleur bijna alle kleuren van de regenoog heeft in een ding. Als je het van een ander oogpunt kijkt, is het een andere kleur. Ook verandert de nagelak van kleur in een ander licht. zo wordt de kleur licher of donkerder. dusja dat was deze lijn. als er weer een nieuwe collectie komt schrijf ik daar ok wel over.. (: XoxoKimberley♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten