zaterdag 11 juni 2011

~RIP Harry

haaj sweetiesss (:♥
vandaag is er iets gebeurd. Een best wel groot iets. mijn beste vriend: Harry, Is op 11'06'2011 overleden. Hij was een van mijn beste vrienden en ik zal hem nooit vergeten. Je zag gewoon hoe gelukkig hij was met zijn leven. Zo gepassioneerd in wat hij deed. En o wat was hij goed in wat hij moest doen. Zonder jou zou ik het niet hebben overleefd. Ik zweeretje als ik zou zeggen dat ik in deze korte periode echt van je ben gaan houden. Ik, Celine, Maartje, Cyanne en Anne waren er voor je. toen je er niet meer was ging onze wereld kapot. Maar wij zullen niet heel lang verdrietig zijn. we zullen sterk blijven omdat ik weet dat, dat is wat je wilt. Iedereen, maar dan ook echt íedereen kende je. Hiernaast zie je een foto van harry en zijn familie. Harry is de 4de voor als je dat nog niet zag. Hij leek heel veel op zijn ouders (u'). Die ik helaas maandelijks zie... Elke keer wordt ik weer herinnerd aan deze GRUWELIJKE dag... ook zie je hiernaast Harry met een snor.. hij voelde zichzelf GEWELDIG met een snor.. We love him... FOREVER 

14 opmerkingen:

  1. Mooi Gemaakt!! <33

    Lieve Harry, We Houden Zo Van! We zullen Altijd aan je blijven denken.
    ~Uit het oog, Maar niet uit het Hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wtf ga n leven zoeken.,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt triest man. kom op het is een facking tampon. xiemand

    BeantwoordenVerwijderen
  4. watte hell. hahahaha jullie zijn echt saai.xteresa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mensen... Dat jullie onze humor niet hebben betekent niet dat je deze blog of ons moet afkraken okee... Hebben jullie het dan niet saai zonder humor. Kom op! Lach ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zegt iemand die iets anoniem zegt :x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeej

    RIP HARRY

    UIT HET HOOG MAAR NOOIT UIT HET HART

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG ER ZIJN OOK MENSEN DIE WÉL OM HARRY GEVEN :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem = een fucking mietje!!!!
    xxxAnke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMG Nee dan ben je niet zielig als je anoniem gaat doen?:S Gelukkig houden wij wel van harry!! XCyanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. R.I.P Harry!
    We missen je nog steeds,. ;(

    XxxxxAnne

    BeantwoordenVerwijderen