zaterdag 18 juni 2011

~vaderdag

haaj sweetiesss (:♥
Morgen is het weer zover: Vaderdag. de dag dat het niet om jou draait maar om je vader. 0.o DAMNN
hihi. Nee hoor ik vindt vaderdag altijd wel gezellig (: Gezellig met de familie naar opa en oma,.. ETEN en een beetje kletsen en ETEN. I love it ♥. Ik weet alleen nooit wat ik moet halen. En als ik vraag wat mn vader wilt zegt hij: Ik hoef niks hoor, ik wil alleen maar een knuffel van jullie. JA DAHAG Ik weet heuswel dat je wel iets wilt maar het zou raar zijn dat als je vraagt wat ie wilt hij meteen een heel verlanglijstje gaat geven. En parfum ofzoiets is niet echt mijn ding. Want ik weet nooit welke ik moet halen,... -.-" te veel keuze. Dus geef ik elke jaar... ETEN :D. Ja ik haal gewoon chocola of drop ofzoiets.Gwoon iets wat mijn vader lekker vindt (: en dan krijgt ie natuurlijk ook nog een knuffel (:hihi DADDY RULZ. Wat hebben jullie gekocht voor vaderdaag?? Let me knoww ^^ XoxoKimberley♥

1 opmerking: