zaterdag 13 augustus 2011

aankondiging

Haaaj poppies,
Ik weet niet of ik de titel goed heb geschreven haha. als het verkeerd is zet dan ff in een reactie hoe het wel moet dan verander k het ff. Ik ben te lazy om het op te zoeken ofzeau. okee nu de aankondiging ^^. Nu schrijf ik wel 2 of soms zelfs 3 berichtjes per dag, maar dat komt vooraal doordat het nu vakantie is, en ik er de tijd voor heb. Als de scholen hier weer zijn begonnen ga ik dus minder posten, denk aan maximaal 7 berichtjes per week. Oftewel dat ik probeer om elke dag een berichtje te posten. En als dat niet lukt dat spijt dat me heel erg maar ik moet aan school denken enzo nerd. Gelukkig heb ik nog 2 weken om alle shit die deze zomervakantie in me hoofd zit te posten. Dus voorlopig zul je nog elke dag minimaal 1 post vinden. XoxoKimberley♥      

1 opmerking: