dinsdag 9 augustus 2011

BOEKENKAFT Kampioen! ^^

haaaj,
Over 3 weken beginnen de scholen hier (zuiden) weer. mijn schoolspullen had ik al in de eerste week van de vakantie gehaalt. En mijn boeken zijn ook eergister binnen gekomen. Toen mijn vader zei dat mijn boeken er waren, Mijn gezicht : O_O.  Mijn gedachtes:*omfg neeeee*
Als je je boeken krijgt dan besef je pas dat de vakantie écht al bijna over is. Niet chill... Maarja, dan moet je die boeken ook nog kaften. Zoals je in de titel al kan lezen kan ik HEEEEL .....sarcatisch zijn. Ik faal in mijn boeken kaften. Je ziet altijd gewoon welke boeken mijn moeder heeft gedaan en welke ik heb gedaan. Die van mijn moeder zijn hellemaal mooi, keurig afgewerkt, netjes met plakband enzo. De boeken die ik kaft zien er erger uit... veel erger. Gekreukeld, 1 plakbandrol per boek, kaftpapier op na 2 boeken want ik begin steeds opnieuw om het zo mooi mogelijk te krijgen. En dan nog zijn de boeken die ík kaft mogolisch. 3de jaar op rij dat ik mn boeken kaft en ik kan het nog steeds niet. Maar ik blijf proberen want IK KAN HET! *that's the spirit* hihi Kunnen jullie een beetje kaften? zet het in een reactie.
XoxoKimberley♥

3 opmerkingen:

  1. Word Super Als We Bij Elkaar in de klas komen!<3

    XxxCyanne(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omg! ik had een facking reactie geplaatst dacht ik.. mr ik klikte op voorbeeld... -.- *drup*

    maar duss

    yeaaahh ik kan kaften, eergister boeken binnnen, ik dacht ''ik ga dood'' mr das niet gebeurd (= ookal had ik wel diezelfde avond een nachtmerrie =( *miepmiep*
    gisteren gekaft =D yey, NEEE NIET YEY grr..

    XXmanon
    jij kent mij=)
    van Anne/Anke/Maartje =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp precies wat je bedoelt daarom kaft ik ook nooit zelf mijn boeken ik heb een vader ^^ Maarja ik heb mijn boeken nog niet eens ^^
    Ik ga je missen in de klas ;( Weeeh :(

    XxxxxxAnnne

    BeantwoordenVerwijderen