vrijdag 12 augustus 2011

Don't forget

Ben ik de enige die áltijd wel een paar liedjes in m'n hoofd heb zitten maar als iemand vraagt of ik een leuk liedje weet opeens alles uit mijn hoofd te zijn gewist. Dat is altijd zo bij mij. Ik weet altijd álles maar als er iets oer wordt gevraagt dan weet ik niks meer. Dat heb ik ook bij proefwerken, ik kan zo goed leren als ik wil, maar als ik dan het blaadje voor me heb met de vragen dan lijkt het alsof mijn hersenen denken, ; "okee wij hebben genoeg onthouden, nu Kimberley deze informatie nodig heeft, laten we het weggooien". Nou BEDANKT stomme hersenen. Ik vergeet echt veel te vaak en veel te snel dingen ): maar daar kan ik gewoon écht niks aan doen. Vergeten jullie zulke dingen net zo snel als mij? Laat een reactie achter and make me feel better ♥ XoxoKim

2 opmerkingen: