dinsdag 9 augustus 2011

Jongens 2.0

Haaj Sweetiesz <3 ♥ Vandaag weer een blogje over jongens. Het vorige bericht dat ik had geschreven over jongens ( http://xmadewithlovex.blogspot.com/2011/06/jongenss.html red. ) had ik gemaakt toen het net uit was met mijn vriendje van toen... dat is ook een van de redenen waarom dat bericht niet zo positief tegenover jongens was :$ maar ik heb nu al weer meer dan een maand een nieuw vriendje ^^. En hij is écht superlief. Ik weet niet hoor maar hij heeft echt iets schattigs en hij is leuk en lief en knap en... Terug naar het onderwerp haha. Jongens dus. Ik moet dus iets Positiefs over jongens schrijven... *2 minuten later* 'haha dit is best moeilijk'. Nou jongens zijn Super grappig,ze zijn knap, Ze zijn lief, je kan met ze lachen. Maar niet álle jongens zijn knap, maar ze zijn knap op hun eigen manier. En het gaat om het innerlijk. Okee het uiterlijk daar val je op maar als het innerlijk van een jongen kut is dan gaat het niks worden... OWOW JONGENS ZIJN HOT! okee dat kwam ff in me op. Ergens op de wereld loopt het pérfecte vriendje (of vriendinnetje) voor je rond [Pinky promiss]. Jongens zijn niet altijd aardig, maar dat ligt dan meestal aan die persoon zelf, en niet persee aan of het een jongen of een meisje is. meisjes kunnen soms erger zijn dan jongens omdat meisjes, roddelen, liegen, alles... Jongens kloten meestal met elkaar en als een iemand de andere homo noemt is het echt niet zo dat ze elkaar gaan negeren ofzeau XD ze zeggen het terug en álles is weer opgelost. Waarom gaat dat nou niet zo simpel bij meisjes -.-" GVD KARMA. haha, maar nu ga k het weer over meisjes hebben terwijl in de titel duidelijk het woord jongens staat en niet 'meisjes'. Dus ik ga dit bericht afsluiten. Hoe zit jouw ideale vriendje/vriendin eruit? Zet het in een reactie <3
Xoxo Kimberley♥

3 opmerkingen: