woensdag 10 augustus 2011

Obsessed

Haaaj,
dit blogje gaat over mijn obsessie voor nagellak. Mischien denk je nu: "obsessie is een groot woord Kimberley". En ja dat klopt.. en dat weet ik. Maar ik ben écht obsessed met nagellak. Bijna al mijn zakgeld gaat daaraan uit. En elke keer als er ergens een LE (limited Edition)  van is dan móet ik het natuurlij khebben want dat komt dan niet meer in de winkels. Ja... Ik ben er echt door geobserdeerd. Ik zal wel een keer een blog maken over mijn nagellak-stash als ik een nieuwe camera heb. Pas geleden had ik uitgerekent hoeveel ik kwijt ben aan nagellak. Want ik weet natuurlij kalle prijsjes uit mn hoofd duhhh. en ik eb nu al meer dan €100,- uitgegeven aan nagellak spullen. Mijn vader en vriendje vinden het geldverspilling. Maar ik heb wel voor elke outfit een bijpassen kleurtje. en dat vindt ik nodig :$. En ik gebuik ook ál mijn kleurtjes dus ik vindt het geen geld verspilling. En áls ik iets van nail-art wil doen dan weet ik in ieder geval zeker dat ik alle kleurtjes heb die ik nodig heb. HOE HANDIG IS DAT! :D. haha. zijn jullie ergens door obsessed of verzamel/spaar jij iets? Laat het weten in een reactie. xoxoKimberley♥

credits to: marninx (heeft t onderwep bedacht ^^)

1 opmerking: