donderdag 11 augustus 2011

SEX

haaaj,
Deze blog gaat over olifanten. Olifanten zijn erg intelligente dieren die... Nee grapje ^^ Deze blog gaat over sex. Sex dus. owgod, ik weet gewoon echt niet wat ik hierover moet schrijven ik bedoel. Ik kan niks typen uit ervaring want ik ben nog maagd (a). nóg maagd haha. Niet dat ik van plan ben binnenkort ontmaagd te worden ofzo :$ ofwel... haha. duss. Omg alleen maar hier over schrijven is awkward. okee, ik oef ook niet uit te leggen wat sex is want dat weet iedereen. JONGENS waarom willen jullie dit onderwerp als er niet eens iets over te schrijven valt. Okee.. Ik kom op dit onderwerp terug... Mischien straks, mischien morgen en mischien pas volgend jaar. MAAR IK ZAL EEN KEER EEN INTERESSANT VERHAAL OVER SEX SCHRIJVEN. hahahhaa duss mijn vraag: weten jullie iets waar ik et over kan hebben? sex is nogal een onderwerp waar veel te veel dingen over te vertellen zijn. dus jaaa. XoxoKimberley♥

3 opmerkingen: