zaterdag 3 september 2011

School started, yaaay me -.-"

haaaj poppiess,
Ik heb echt vet lang niet meer op mn blog geschreven ;o (eenweek). Gister zou ik eigenlijk het eerste filmpje, fotootje, berichtje, iets van mij en Maartje's try before we die lijst. Maar er kwam iets prive's tussen dus plaatsen we dat berichtje waarschijnlijk vandaag nog. Maar omdat uploaden van o'n filmpje echt lang duurt schrijf ik nu dus in de tussentijd nog een berichtje. School dus. Ik zit nu al weer een weekje op school, en ik ben nu alweer toe aan vakantie. Ik wil weer lekker lang uitslapen, afspreken met vriendinnen, of de héle dag gewoon geen ene fuck doen. Het boet me niet wát ik doe, als het maar niks met school  te maken heeft. Maarja, ik moet natuurlijk wel mn best doen om over te gaan. want ook al duurt het nog lang totdat ik naar de 3de ga (ik ben blijven zitten)  kan ik beter nu alvast goed beginnen. wat ik vorig jaar dus niet deed :$. Maaarrr vanaaf komt dus een nieuw berichtje over T.B.W.D. xoxoKimberley♥

1 opmerking: