maandag 30 mei 2011

~Horror

Je kent het wel; HORROR. Sommige houden ervan en sommige vinden het dood-eng. Ik hoor bij alle 2 die groepen. Elke keer als ik de trailer van een nieuwe horrofilm zie, plas ik bijna in mijn broek van het schrikken. Maar toch moet ik de film zien. Ik ben gewoon verslaafd aan enge dingen xd. Er is een nieuwe horrorfilm: Insidious. DIE MOET IK DUS ZIEN. Ik heb net de trailer gezien en ik heb bijna een hartaanval gekregen. En toch weet ik zeker dat ik deze film MOET zien. Als ik hem maar niet alleen hoef te zien. Want alleen hororfilms kijken is echt niks voor mij. nee doe mij maar gezellig met iemand waar ik tegen aan kan schreeuwen :D Maarja... wat vinden jullie van Horor? Laat het me weten XoxoKimberley♥


It's not the house that's haunted it's your son 
Insidious 

1 opmerking: