dinsdag 21 juni 2011

~TAG: Show your screen!

Haaj sweetiesss (:♥
Ik heb vanaf morgen pww (proefwerkweek) dus dan kom ik een week denk ik niet op mijn blog. Dus vergeef het me als ik even geen blogjes meer schrijf. I'll be back... I Promiss (: Ik ga nu voor dat ik weer verder ga met leren nog even de show your screen tag doen. Ik heb heb op veel blogs zien staan en het is niet veel om te doen dus ik maak er een dacht ik. Het doel van deze tag is dat je een printscreen van je bureaublad maakt.
Ja mijn bureaublad is een beetje saai maar ik vindt het goed zo (:. Ik heb al mijn pictogrammen focking groot gemaakt want ik ben blond blind. :D Nee jk. Ik weet niet waarom het staat wel leuk haha. In het midden heb ik een klein fotogalerietje waar om de 5 seconden een foto komt. Op deze printscreen zie je Jersey shore in het klein Whaha.. ILOVESNOOKIE WEHHH ♥ XoxoKimberley♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten