dinsdag 9 augustus 2011

5 things that Piss me off in a msn convo

Haaaj, dus 5 dingen die mijn irriteren in een msn gesprek
1. Als mensen laat reageren. (En dan bedoel ik véél later) soms dan ben je even weg, dat kan. Maar zeg dat dan ook! Niet dat ik een facking half uur aan het wacten op een antwoord en dat je dan opeens ofline bent ARGHHH

2. Als je een beetje laat reageert (niet zoals bij punt een 1. maar als je 1minuut niet reageert ofzo) ze meteen vraagtekens gaan sturen en lopen te buzzeren -.-" TOHHH FLKKER OP

3. r&r slijmers. Van die mensen die echt nóóit tegen je praten maar als ze een reactie willen op hun profielfoto dan zijn ze opeens aardig.

4.'hoi''hoi''alles goed?''jmj''ja ook''nog wat te vertellen/''neejij?''nee ook niet''okee' Zulke gesprekken. Heb het over iets boeiends of praat gewoon hellemaal niet.

5. en de laatste, hetgene wat mij het ALLERMEESTE irriteert is: ;) JA DAT DUS, Die knipoog. Ik kan gewoon niet tegen zijn attitude hij is facking arrogant. Als iemand zon knipoog stuurt wordt ik echt ZOOO AGRESSIEF

Wat irriteert jou? zet het in een reactie :) XoxoKimberley ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten