woensdag 17 augustus 2011

waarom ik zo weinig blog...

haaaj,
In mijn vorige blogbericht van 2 dagen terug sorry zei ik dat ik veel aan m'n hoofd had en niks wist om over te schrijven. ik had ook gezegt dat ik zou vertellen wát er aan de hand was. No uhet zit zo, Het is uit. Ja, de jongen die in bíjna ál mijn blogberichten voorkomt heeft het uitgemaakt. En het is niet dat ik boos op 'm ben, want ik kan gewoon niet boos op m zijn :/. Ik was gewoon een beetje depri denkik. Omdat ik écht dacht dat hij 'de ware' was. Stupid, Iknow :$. maarja, omdat hij dus in bijna al mijn blogberichten voorkomt kun je wel begrijpen dat hij een beetje degene was waar ik mijn inspiratie vandaan haalde. En omdat ik die nu niet meer heb schrijf ik iets minder. Ik zal echt proberen om weer vaker te schrijven. [Pinky promiss]. XoxoKimberley♥

2 opmerkingen:

  1. Aweeh :( <3 Huil niet om een man, denk aan je mascara ^^ (en als je geen mascara draagt, DRAAG HET!! en als je waterproof hebt, GOOI HET WEG!) hij is gewoon dom om jou te laten gaan, daar komt ie zelf ook nog wel achter, sterkte meiss <3
    (hahadit is dus ellis xd)

    BeantwoordenVerwijderen