donderdag 11 augustus 2011

De eerste keer

okee. Zoals ik al in een eerder bericht over sex heb geschreven heb ik nog nooit sex gehad. Maar dat betekent niet dat ik  niet kan denken over mijn eerste keer. Mijn eerste keer moet perfect zijn, met iemand waar ik veel om geef, iemand waarvan ik weet dat hij ook om mij geeft, en het liefste iemand voor wie het ook zijn eerste keer is want dan voel ik me speciaal :$. Sex,Volgens mij heeft iedereen er wel een keertje over nagedacht. De een wat vaker dan de ander. De leeftijd van de eerste keer van jongens is gemiddeld 16 jaar en de leeftijd van meisjes 17 jaar. Jongens zijn er op dit gebied dus eerder bij.  Maak verstandige keuzes bij de eerste keer. Ga het niet doen om stoer te doen of omdat 'je vrienden het ook hebben gedaan'. Doe het als je zeker weer dat je de juiste partner hebt, en doe het op het goeie moment. Als je bijvoorbeeld een keer alleen met z'n 2e thuis bent en de tijd er voor hebt. Je hoeft het dan niet af te raffelen en je kunt rustig op elkaar inspelen. Maak het romantisch met kaarsjes en bouw het op. Ga niet gelijk als een malle die broek uit trekken maar begin met want knuffelen, zoenen en strelen. Doe ook niks wat de ander niet wil en luister goed naar de ander. Vooral bij meisjes kan de eerste keer wat pijn doen maar dat is heel normaal dus laat dat de pret niet bederven. Denk dus goed na en heb er veel plezier in. Succes met je eerste keer and make it perfect ♥. Xoxo Kimberley ♥


credits to: Sten, hij heeft echt heeel erg geholpen met het onderwerp en de tekst, Dankjeee♥

1 opmerking: