dinsdag 9 augustus 2011

Fobiën

Haaaj, deze keer een berichtje over fobiën. Bijna iedereen heeeft er wel last van. Een angst: angst voor spinnen, angst voor haaien ,angst voor bijen, angst voor pindakaas. Je kunt et zo gek niet bedenken of er is wel een fobie voor. okee die angst voor pindakaas is mischien wel een beetje overdreven maarja. Jijzelf kunt er ook niks aan doen dat je daar bang voor bent. Ikzelf heb coulrofobie: de angst voor clowns. Toen ik iets jonger was ging ik met mijn opa en oma nar de kermis. Het was toen de eerste keer dat ik in een spookhuis ging. en dat eerste spookhuis was meteen een lopend spookhuis. En 3 keer raden wat er achter je aankwam... een clown. Sinds die dag ben ik écht als de dood voor clowns. met hun geschminkte glimlach. Hun veel te blije hoofd, zó nep en zoo eng. Vroeger was er een man en die heette John Wayne Gacy. Als ik die naam zeg dan zal waarscheinlijk niemand weten wie dat is. John was een seriemoordenaar die 33 mensen heeft vermoord. Zijn bijnaam was Killer Clown omdat hij verkleed als clown op feestjes optrad en daar slachtoffers maakte. ZIEJE! Mischien is élke clown wel een seriemoordenaar. en je zult nooit weten welke want ze lijken allemaal op elkaar. een facking eng idee. maarjaa :$ hebben jullie een fobie/ iets waar je echt heel bang voor bent? Zet het in de reacties (:
XoxoKimberley♥

Ps: hier is een site waar (bijna) álle fobiën opstaan

4 opmerkingen: